Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα ανακοινώσεις Η Ανοιχτή Πόλη στο Δημοτικό Συμβούλιο

Η Ανοιχτή Πόλη στο Δημοτικό Συμβούλιο

Δημοσιεύτηκε 14/07/2010

Στο σημερινό δημοτικό συμβούλιο, η Ανοιχτή Πόλη έθεσε σε προ ημερησίας συζήτηση τα ζητήματα:

  •  της παραχώρησης  θέσεων στάθμευσης σε ιδιώτες και
  • των παιδικών σταθμών του Δήμου Αθηναίων


Επίσης  μετά από πρωτοβουλία της Ανοιχτής Πόλης συζητήθηκε εντός ημερησίας διάταξης το ζήτημα της κατασκευής υπόγειου γκαράζ στην πλατεία εισόδου στο Α’ Νεκροταφείο.

Αρχικά, ο Ρήγας Αξελός, αναφερόμενος στο ζήτημα της παραχώρησης θέσεων στάθμευσης σε ιδιώτες, μεταξύ άλλων ανέφερε: 

«Το δημοτικό συμβούλιο με απόφαση του έχει δώσει δύο θέσεις στάθμευσης στην εφημερίδα Αυριανή, στο κέντρο της Αθήνας, σε σημείο όμως που δεν υφίσταται κανένα απολύτως γραφείο της συγκεκριμένης. Με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό θέλουμε να κάνουμε σαφές ότι η δημοτική αρχή οφείλει να σταματήσει την συγκεκριμένη πρακτική. 

Η πρακτική της παραχώρησης θέσεων στάθμευσης σε ιδιώτες για την εξυπηρέτηση  των δημόσιων σχέσεων της εκάστοτε εξουσίας είναι εις βάρος του  συνόλου των κατοίκων της Αθήνας.

Η παραχώρηση  θέσεων στάθμευσης σε κάθε λογής «δημόσια»  πρόσωπα, ιδρύματα, πρεσβείες κτλ. σε μια Αθήνα που ασφυκτιά από το κυκλοφοριακό και την έλλειψη θέσεων  στάθμευσης είναι προκλητική αλλά και επιζήμια για τους δημότες της Αθήνας, καθώς στερεί δημόσιο χώρο και των δεσμεύει για το παρκάρισμα συγκεκριμένων ΙΧ και ταυτόχρονα παραχωρεί δημόσιο χώρο σε ιδιώτες, ακυρώνοντας τον δημόσιο χαρακτήρα του. Τέτοιου είδους «εξυπηρετήσεις» οφείλουν να λάβουν τέλος. Η Αθήνα  έχει ανάγκη ενός συνολικού σχεδιασμού που θα προωθεί τη βιώσιμη κινητικότητα στο κέντρο και τις γειτονίες της και όχι τις ανάγκες του κάθε λογής εκδότη ή επιχειρηματία.»

Σχετικά με τους παιδικούς σταθμούς στο Δήμο Αθηναίων, ο Ρήγας Αξελός, μεταξύ άλλων είπε:

«Έχουμε τοποθετηθεί κατά τις διαδοχικές συζητήσεις στο δημοτικό συμβούλιο για το ζήτημα των συμβασιούχων και ιδίως μετά την απόφαση να εγκριθεί η ανανέωση μόλις σχεδόν του 1/3 των υφιστάμενων συμβάσεων, απόφαση που οδηγεί στην ανεργία μεγάλο μέρος των εργαζόμενων του Δήμου και προκαλεί σοβαρές δυσλειτουργία στις διευθύνσεις του δήμου και υποβάθμιση των παρεχόμενων προς τους δημότες υπηρεσιών. 

Θέλουμε να αναφερθούμε σε μια πτυχή του  συνολικού προβλήματος. Αυτή που  αφορά το Βρεφοκομείο. Η πρόεδρος του ιδρύματος έχει επανειλημμένα αναφερθεί στα σοβαρά προβλήματα που οι συγκεκριμένες αποφάσεις δημιουργούν στο Βρεφοκομείο και στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου. Στηρίζουμε τις προσπάθειες του Βρεφοκομείου για την εξασφάλιση της ορθής λειτουργία του ιδρύματος και της ολοκλήρωσης των προγραμμάτων που αυτό υλοποιεί. 

Σήμερα  βρισκόμαστε όμως σε ένα νέο σκηνικό, όπου

* θέσεις  εργασίας έχουν περικοπεί καθώς  οι συμβάσεις δεν ανανεώθηκαν  και
* μετά τα καταστροφικά για τους εργαζόμενους μέτρα που πήρε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μαζί με την τρόικα, όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι οι αιτήσεις για τους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς θα αυξηθούν.

Με δεδομένο ότι κάθε χρόνο απορρίπτονται  περίπου 2000 αιτήσεις παιδιών λόγω έλλειψης θέσεων στους παιδικού σταθμούς του  Δήμου Αθηναίων, και με βάσει τα παραπάνω δεδομένα, ποιος είναι ο σχεδιασμός της δημοτικής αρχής προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των δημοτών σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία;»

Η πρόεδρος του Βρεφοκομείου, Η. Βαλσαμάκη, απαντώντας ανέφερε ότι ο αριθμός των  αιτήσεων για τους παιδικούς σταθμούς παρουσιάζουν ήδη αύξηση της τάξης του 3%, εκ των οποίων πολύ μεγάλος αριθμός προέρχεται από γονείς άνεργους. Επίσης ενημέρωσε ότι οι εργαζόμενοι στο Βρεφοκομείο έχουν προσφύγει στα δικαστήρια ενώ ανέφερε ότι το Βρεφοκομείο αντιμετωπίζει πρόβλημα προσωπικού, το οποίο εντείνεται όχι μόνο λόγω της μη ανανέωσης των συμβάσεων αλλά και των συνταξιοδοτήσεων προσωπικού.  

Τέλος, η Ελένη Πορτάλιου, επανέφερε το θέμα της διάσωσης και ανάπλασης των νταμαρίων στην περιοχή των Τουρκοβουνιών, ενημερώνοντας το δημοτικό συμβούλιο ότι η πολυκατοικία επί της οδού Κομμένου Άρτης συνεχίζει να χτίζεται και επισήμανε ότι είναι άμεση ανάγκη να γίνει διακοπή της άδειας της οικοδομής και αναστολή οικοδομικών εργασιών στην περιοχή. Ζήτησε επίσης να συζητηθεί το θέμα στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, προκειμένου το δημοτικό συμβούλιο να πάρει την πολιτική ευθύνη (περισσότερα για το θέμα εδω)    
 

Όχι στην κατασκευή υπόγειου γκαράζ στην πλατεία εισόδου στο Α’ Νεκροταφείο

Οι  θέσεις της Ανοιχτής Πόλης


Τοποθετούμενη η Ελένη Πορτάλιου σχετικά με το ζήτημα της κατασκευής υπόγειου πάρκινγκ στο Α’ Νεκροταφείο, μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Η κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης στην πλατεία μπροστά στην είσοδο στου Α΄ Νεκροταφείου βρίσκει αντίθετη την Ανοιχτή Πόλη για πολλούς λόγους, πολύ περισσότερο που το έργο αντίκειται σε μια σειρά νόμων με τοπική και υπερτοπική ισχύ, οι οποίοι αφορούν στη λειτουργία της πόλης των Αθηνών. 

Ο Δήμος Αθηναίων, ιδιοκτήτης του χώρου, έρχεται  σήμερα να υλοποιήσει σχέδια του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ, τα οποία προέκυψαν  βεβιασμένα υπό την  πίεση των Ολυμπιακών Αγώνων και δεν  συνάδουν με την πολιτική  της ενοποίησης των  αρχαιολογικών χώρων  και της βιώσιμης κινητικότητας, ενώ στερούν την πόλη από μια πράσινη πλατεία ιδιαίτερου χαρακτήρα και ιστορίας λόγω της θέσης της ως χώρου εισαγωγής στο Α΄ Νεκροταφείο. 

Ακολουθεί η ανάπτυξη μιας σειράς λόγων που στηρίζουν  την αντίθεσή μας  στο συγκεκριμένο έργο και εγείρουν ζητήματα νομιμότητας όσον αφορά την κατασκευή του: 

1. ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ  Α΄ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ 

Το Α΄ Νεκραταφείο αποτελεί ένα σημαντικό  μνημείο – υπαίθριο μουσείο γλυπτικής  του 19ου αιώνα με έργα μεγάλων δημιουργών (Χαλεπάς, Φιλιππότης κ.α). Γι’ αυτό προβλέπεται η διακοπή της λειτουργίας του ως κοιμητηρίου και η μετατροπή του σε ανοιχτή στο κοινό γλυπτοθήκη, πράγμα που σημαίνει μελλοντική απόσυρση μιας οχλούσας χρήσης από πλευράς φόρτου προσέλευσης επισκεπτών. Σε κάθε περίπτωση η πράσινη πλατεία δεν αποτελεί ένα τυπικό δημόσιο χώρο καθώς διαμορφώνει ταυτόχρονα τον προθάλαμο εισαγωγής στον ιδιαίτερο τόπο του Α΄ Νεκροταφείου και έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να διαδραματίζει αυτόν τον ρόλο, ως προέκταση της λιτής και υποβλητικής εισόδου, έργου του σημαντικού νεοέλληνα αρχιτέκτονα Άρη Κωνσταντινίδη. Έχει διαστάσεις 45Χ85 μ., με 144, πολλών χρόνων δένδρα, αποτελώντας επέκταση του Άλσους Λογγίνου όπου φιλοξενούνται δεκάδες είδη πουλιών - ακόμα και αηδόνια. Περιβάλλεται από κτίρια κατοικιών με καταστήματα στο ισόγειο, τα οποία εξυπηρετούν τη λειτουργία του νεκροταφείου.

Η τοποθέτηση του γκαράζ στην είσοδο του Α΄ Νεκροταφείου καταστρέφει έναν ανοιχτό χώρο –  μέρος του μνημείου, το οποίο συγκροτείται ταυτόχρονα από τον διαμορφωμένο χώρο της πράσινης πλατείας και τον  χώρο του κοιμητηρίου, που,  επίσης, οργανώνεται σε ενότητες. 144  δένδρα θα κοπούν,  με μεγάλο περιβαλλοντικό και αισθητικό κόστος. Στη θέση αυτού του σχεδιασμένου κατάφυτου τόπου θα δημιουργηθεί  ένας χώρος με κυκλοφοριακό φόρτο και ρύπανση, στον οποίο θα κυριαρχούν οι εγκαταστάσεις εξαερισμού και οι άλλες επιτρεπόμενες υπέργειες κατασκευές που συνοδεύουν το γκαράζ.

2. ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ  ΥΠΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ Ο  ΥΔΡΟΦΟΡΟΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ 

Η περιοχή  του Α΄ Νεκροταφείου εντάσσεται στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας (ενοποίησης αρχαιολογικών χώρων), στις οποίες εκτιμάται ότι οι ανασκαφές θα οδηγήσουν σε σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα και το υπόγειο γκαράζ δεν θα μπορέσει και ως εκ τούτου να πραγματοποιηθεί. Επίσης, εγείρονται θέματα που αφορούν στη διατάραξη του υδροφόρου ορίζοντα στη γειτονιά η  οποία γειτνιάζει με το Πάρκο Λογγίνου, εφ’ όσον πραγματοποιηθούν  έργα στο υπέδαφος. Και απ’ αυτή την άποψη το έργο του υπόγειου χώρου στάθμευσης είναι εξαιρετικά παρακινδυνευμένο 

3. ΤΟ Α΄ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ 

Σύμφωνα με τις πρόσφατες εξαγγελίες  της υπουργού ΥΠΕΚΑ, η ενοποίηση  των αρχαιολογικών χώρων θα επεκταθεί  προς την περιοχή του Α΄ Νεκροταφείου, του Αρδηττού, και του Παναθηναϊκού Σταδίου, με την πεζοδρόμηση της Β. Όλγας, η οποία αλλάζει εκ βάθρων και το σημερινό κυκλοφοριακό δίκτυο. Σ’ αυτό το σχέδιο εντάσσεται το υλοποιηθέν ήδη δίκτυο πεζοδρόμων στο Μετς (Μαλάμου, Χαρβούρη, Μηνιάτη, Θεοτόκη), που οδηγεί από το Α΄ Νεκροταφείο στον Αρδηττό και το Παναθηναϊκό Στάδιο.

Το γκαράζ στο Α΄ Νεκροταφείο είναι απολύτως ασύμβατο με την ενοποίηση αυτή  και τις εκτεταμένες πεζοδρομήσεις, οι οποίες εξυπηρετούν  πλην της  ανάδειξης της ιστορικής πόλης  των Αθηνών, την πολιτική της βιώσιμης κινητικότητας, εξαιρετικά κρίσιμης σήμερα για τους λόγους της κλιματικής αλλαγής και της οικολογικής κρίσης. Σύμφωνα με τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας, αποκλείονται οι μετακινήσεις με ΙΧ αυτοκίνητο και προωθούνται οι μετακινήσεις με δημόσια μέσα μεταφοράς και οι πεζές ή με ποδήλατο διαδρομές. 

4.  Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ  ΣΤΟ Α΄ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ 

Το Α΄ Νεκροταφείο εξυπηρετείται σήμερα με τρόπο ολοκληρωμένο από όλα  τα δημόσια μέσα μεταφοράς (μετρό, τραμ, τρόλεϊ, λεωφορεία). Από τη γύρω περιοχή διέρχονται 24 συγκοινωνιακές γραμμές (βλέπε επισυναπτόμενο διάγραμμα της Επιτροπής Κατοίκων), υπάρχει στάση ταξί και ιδιωτικό γκαράζ σε μικρή απόσταση, ενώ διατίθενται χώροι παρόδιας στάθμευσης στην άμεση περιοχή για τους συγγενείς των νεκρών που προσέρχονται με ιδιωτικά μεταφορικά μέσα. Ο κυκλοφοριακός φόρτος προέρχεται κυρίως από παράνομη στάθμευση επισκεπτών, οι οποίοι χρησιμοποιούν την πλατεία ως ελεύθερο πάρκινγκ  και από τα οχήματα τροφοδοσίας των παρακείμενων καταστημάτων. Οι κάτοικοι της περιοχής εκτοπίζονται για τους παραπάνω λόγους αν και είναι οι μόνοι που αντιμετωπίζουν  πρόβλημα στάθμευσης, το οποίο, όμως, μπορεί να λυθεί με το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης (το 80 - 90% των θέσεων πρέπει ν’ αποδοθεί στους κατοίκους). Επίσης, εφόσον οι χρήσεις γης το επιτρέπουν, μπορεί να δημιουργηθεί σε οικόπεδο της περιοχής δημοτικός χώρος στάθμευσης με χαμηλό τίμημα για τους κατοίκους.

Είναι φανερό ότι το νέο γκαράζ θα εξυπηρετήσει σχεδόν αποκλειστικά τους προσερχόμενους στην περιοχή του κέντρου με την  οποία γειτνιάζει και καθόλου, λόγω και της οικονομικής κρίσης, τους κατοίκους και τους επισκέπτες του νεκροταφείου, όσο αυτό θα συνεχίσει να υφίσταται ως κοιμητήριο.

5. Η  ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ  ΤΟΥ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ   

Ο χώρος  στάθμευσης είχε χωροθετηθεί στην πλατεία  του Α΄ Νεκροταφείου λόγω Ολυμπιακών Αγώνων, που επέβαλαν ένα καθεστώς έκτακτης ανάγκης στον πολεοδομικό και χωροταξικό σχεδιασμό, με παραβιάσεις του ΡΣΑ και των συναφών σχεδίων. Όμως, ο σχετικός νόμος 2947/01 είχε περιορισμένη ισχύ και η οικοδομική άδεια του υπό κατασκευή υπόγειου γκαράζ εκδόθηκε κατά παράβαση του  Ν 2502/92  αρθ.8. § 1 (ΦΕΚ 520Δ/99), σύμφωνα με το οποίο:

«Με ΠΔ που εκδίδονται μετά από πρόταση  Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, και γνώμη του  ΚΣΧΟΠ και του οικείου ΔΣ ή  ΚΣ, μετά από εκτίμηση των κυκλοφοριακών  και πολεοδομικών συνθηκών και υπό  τον όρο ότι δεν αναιρείται ούτε παρακωλύεται ουσιωδώς η κοινή χρήση ή η εξυπηρέτηση του σκοπού κοινής ωφέλειας, είναι δυνατός ο καθορισμός: α) υπόγειων χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων και των απαιτουμένων για την εξυπηρέτηση αυτών υπέργειων εγκαταστάσεων, σε προβλεπόμενους από το εγκεκριμένο σχέδιο κοινοχρήστους χώρους καθώς και σε χώρους κοινής ωφέλειας που ανήκουν στο Δημόσιο ή σε ΝΠΔΔ…»

Ο νομοθέτης  απαιτεί να γίνει «εκτίμηση των  κυκλοφοριακών και πολεοδομικών συνθηκών», δηλαδή να γίνει μελέτη για  την αναγκαιότητα κατασκευής του Υπόγειου Χώρου Στάθμευσης (ΥΧΣ) και τη δυνατότητα ένταξής του στην περιοχή με συνολική εκτίμηση κυκλοφοριακών και πολεοδομικών δεδομένων. Επίσης, απαιτείται η μελέτη αυτή να είναι εξειδικευμένη και ως προς την αρχιτεκτονική κλίμακα ώστε να ελεγχθεί και επιβεβαιωθεί ότι τηρείται ο όρος «ότι δεν αναιρείται ούτε παρακωλύεται ουσιωδώς η κοινή χρήση…». Η μελέτη συντάσσεται προφανώς προ της έκδοσης του ΠΔ που θα καθορίσει την χρήση ΥΧΣ σε κάθε συγκεκριμένο ΚΧ.

Η διάταξη  αυτή του Νόμου 2502/92  έχει κριθεί σημαντική από την Νομολογία του ΣτΕ, το οποίο έχει αποσαφηνίσει ότι για την ένταξη του κτιρίου στάθμευσης στο χώρο κοινοχρήστου πρασίνου ή πλατείας, είναι ιδιαίτερα σημαντικό το θέμα του σχεδιασμού των εισόδων και εξόδων του ΥΧΣ, ώστε να μη παρακωλύεται η λειτουργία του ΚΧ  (ΠΕ 128/94, 300/94).  «Οι ΚΧ αποτελούν ζωτικόν στοιχείον του οικιστικού περιβάλλοντος, καθοριστικόν για την ποιότητα ζωής εις την πόλιν. Εκεί δε όπου οι ΚΧ παρέχουν βελτιωμένους όρους χρήσεως και αναψυχής, ως πχ χώροι πρασίνου, παιδικές χαρές πεζόδρομοι κ.λπ αποτελούντες οιωνεί υποκατάστατα του φυσικού περιβάλλοντος εντός της πόλεως, προδήλως δεν επιτρέπεται παράλληλος χρήσις αναιρούσα ή μειούσα την χρήσιν ταύτην» .

Σύμφωνα με αυτή τη νομολογία το ΣτΕ  απεφάνθη αρνητικά για την κατασκευή γκαράζ στην Πλατεία Κολωνακίου. 

6. Είναι φανερό από τα παραπάνω ότι η εμμονή στην κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης μπροστά στο μνημείο γλυπτικής του Α΄ Νεκροταφείου και με καταστροφές της πλατείας και της πυκνής βλάστησης, που αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του, δεν προκύπτει από καμιά ανάγκη εξυπηρέτησης  των κατοίκων και καλύτερης λειτουργίας της πόλης. Αντίθετα, το γκαράζ αποτελεί μια χρήση απολύτως ασύμβατη με το σύγχρονο πνεύμα ανάπλασης των κεντρικών περιοχών της Αθήνας και της αρχές της βιώσιμης κινητικότητας.

Καθώς, ο χώρος του Α΄ Νεκροταφείου ανήκει στο Δήμο Αθηναίων, είναι απαράδεκτο η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου να συνηγορήσει στην κατασκευή γκαράζ και μάλιστα σε χώρο δημοτικής ιδιοκτησίας. Είναι προφανές ότι ο μόνος ωφελημένος θα είναι ο κατασκευαστής του έργου στον οποίο θα παραχωρηθεί δωρεάν δημοτική γη και θα δοθεί επιδότηση 4.000 € ανά θέση στάθμευσης.»

Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Υποδομών ανέφερε  ότι το έργο θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής στην περιοχή και ότι στο  έργο υπάρχει ήδη εγκατεστημένος εργολάβος, ενώ ο Δήμαρχος Αθηναίων μεταξύ άλλων ανέφερε ότι αν και είναι επί της αρχής υπέρ στην κατασκευή υπόγειων πάρκινγκ, αμφισβητεί τη νομιμότητα της σύμβασης για την κατασκευή του υπόγειου πάρκινγκ  καθώς η πλατεία ανήκει στο Δήμο Αθηναίων και έχει δηλωθεί στο κτηματολόγιο. 

Ενέργειες Εγγράφων
  • Αποστολή
  • Εκτύπωση
  • Bookmarks
ανακοινώσεις
Συνέντευξη του υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων με την «Ανοιχτή Πόλη», Γαβριήλ Σακελλαρίδη στο Matrix24.gr και τον Γιώργο Μελιγγώνη 28/02/2014
Δήλωση του υποψήφιου δημάρχου Αθηναίων με την «Ανοιχτή Πόλη», Γαβριήλ Σακελλαρίδη μετά την ξενάγηση στην έκθεση του «Rethink Athens» 28/02/2014
Σημεία συνέντευξης του υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων με την «Ανοιχτή Πόλη», Γαβριήλ Σακελλαρίδη στο VIMA FM και την εκπομπή των Ξενάκη – Αδαμόπουλου 27/02/2014
Δήλωση του υποψήφιου δήμαρχου Αθηναίων με την «Ανοιχτή Πόλη», Γαβριήλ Σακελλαρίδη σχετικά με τις δηλώσεις του κ. Καμίνη στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ. 26/02/2014
Δήλωση του υποψήφιου δήμαρχου Αθηναίων με την Ανοιχτή Πόλη, Γαβριήλ Σακελλαρίδη σχετικά με τις δηλώσεις του υφυπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Νότη Μηταράκη για το πάρκο Ελληνικού 26/02/2014
Η Ανοιχτή Πόλη ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της δημόσιας γης και του νερού 24/02/2014
Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του υποψήφιου δήμαρχου με την «Ανοιχτή Πόλη» Γαβριήλ Σακελλαρίδη στην εκπομπή των Λυριτζή και Οικονόμου στο Σκάι Ραδιόφωνο 20/02/2014
Να προχωρήσει επιτέλους η δημιουργία χώρου πρασίνου στο οικόπεδο της ΔΕΗ στους Άνω Αμπελόκηπους 20/02/2014
Επίσκεψη του υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων, Γαβριήλ Σακελλαρίδη στο Κοινωνικό Ιατρείο-Φαρμακείο Αλληλεγγύης Αθήνας 14/02/2014
Σημεία από τη συνέντευξη του υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων με την "Ανοιχτή Πόλη", Γαβριήλ Σακελλαρίδη στον Real fm και τον Νίκο Χατζηνικολάου 14/02/2014
Περισσότερα...
 
map.png